تعویض فیلتر هوا

در صورت مشکل در فیلتر هوای خودرو شما می توانید از بهترین و سریع ترین خدمات امداد خودرو اهواز در بزرگراه ها و جاده های اهواز و حومه استفاده کنید. امداد خودرو در اهواز بهترین خدمات را در زمینه های مختلف نظیر پنچر گیری، امداد باطری، خدمات مکانیکی، تنظیم باد تایر، سوخت رسانی جاده ای، تعمیرات برق خودرو و تعویض لنت ترمز و فیلتر هوا می تواند ارائه دهد. فیلتر هوا یکی دیگر از قطعات مهم خودرو می باشد که از ورود آلودگی ها و آلاینده ها و ذرات به داخل موتور جلوگیری می کند.

معمولا فیلتر هوا در زمان تعویض روغن بررسی و تعویض می گردد و امداد خودرو اهواز با افراد متخصص خود آماده ارائه ی خدمات به شما می باشد. شما می توانید با تماس با این مجموعه در هر زمانی از شبانه روز به رفع مشکل خودرو خود بپردازید .

شما هم چنین می توانید با بازدید از فیلتر هوای خود در صورت وجود آلودگی به تعویض آن اقدام کنید. عوامل متعددی در میزان آلودگی و زود کثیف شدن فیلتر هوا تاثیر دارد که مهمترین آن زندگی در شهرهای با درصد آلودگی بالای هوا و صنعتی و کلانشهرها می باشد. از آنجا که شهر اهواز از کلانشهر های ایران  می باشد و هم چنین وزش بادهای خاک آلود در این مناطق سابقه دارد جهت حفاظت از موتور خودرو بررسی و تعویض فیلتر هوا از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

مزایای تعویض فیلتر هوا در اهواز

فیلتر هوا در کمیت و کیفیت هوایی که به موتور خودرو می رود تاثیر می گذارد و آلودگی هوا و در نتیجه انسداد منافذ فیلتر هوا از احتراق کامل و مناسب سوخت در موتور خودرو جلوگیری می کند و در صورت این اتفاق کارایی و راندمان موتور خودرو کاهش می یابد.

هم چنین فیلتر هوای فرسوده کارایی لازم برای عبور هوای مناسب در موتور خودرو را ندارد و از این رو باید تعویض فیلتر هوا را در خودرو جدی گرفت و این امر را در اهواز با توجه به صنعتی و کلانشهر بودن آن و وجود ذرات و آلودگی ها و وزش بادهای خاک آلود و برخی جاده های خاکی باید جدی تر گرفت و باید دقت بیشتری در تعویض به موقع آن داشت و از مزیت های این اقدام افزایش راندمان و کارایی موتور، طول عمر بیشتر موتور خودرو، افزایش بهره وری سوخت و … را نام برد . شما می توانید با تعویض به موقع فیلتر هوا از هزینه های سنگین و صرف زمان طولانی در درست شدن موتور خودرو جلوگیری کنید.

نکته های مهم در تعویض فیلتر توسط امداد خودرو

فیلتر هوا از زمان استارت خودرو تا لحظه خاموش کردن آن در حال کار کردن می باشد و کثیف شدن آن کاهش کارایی موتور و تحمیل شدن فشار بیشتر بر آن را باعث می شود. از این رو کافی است حواستان به تمیز بودن فیلتر هوا و کارایی موتور باشد.

محل و چگونگی قرار گیری فیلتر هوا در خودرو های مختلف می تواند متفاوت باشد اما در همه ی خودروها فیلتر هوا در مسیر ورود هوا به داخل موتور می باشد. شما می توانید در صورت بروز مشکل در کارایی موتور و جهت تعویض به موقع فیلتر هوای خودرویتان با کادر مجرب و حرفه ای امداد خودرو اهواز  تماس حاصل فرمایید.